sâmbătă, 26 iulie 2008

Am pierdut...

un om drag. Ce e mai trist decat a pierde un om drag ? Sa te pierzi pe tine insuti... Imi era cu atat mai drag cu cat zambetul meu prelungea armonios zambetul lui , cu cat mintea mea era fericita langa mintea lui, cu cat sufletul meu....aaa...stop. frana. Sufletul meu nu era niciodata in pericol sa se tamponeze de sufletul lui care era plecat undeva departe...si mai grav e ca hoinarea pe undeva prin timp, intr-un trecut sau intr-un viitor prea indepartat...Omul meu drag se obisnuise asa , cu un gol rotund, vizibil, in dreptul inimii , si nedurandu-l nimic, radea...ii era bine.
Mi-a trecut prin minte sa il fotografiez...indienii cred ca atunci cand fotografiezi pe cineva ii furi sufletul... nu am mai facut-o , dar nu din cauza pericolului de furt ..inexistent...
- " Mergi, mergi si nu te mai uita inspre mine... daca nu as stii sa privesc ochi nu m-ar durea atat de tare..."
- "Da, dar..."
- "Te rog..."

Amintire . El - navigator. Eu

5 comentarii:

  1. ...zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrima celui care plange...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori avem nevoie de dragoste, alteori de singuratate, uneori de zi, alteori de noapte, uneori de frig, alteori de caldura, dar, intotdeauna, vom avea nevoie de un PRIETEN.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, ai dreptate... "A avea un prieten este mai vital decat a avea un inger" - Nichita Stanescu

    RăspundețiȘtergere
  4. sper sa vezi acest comentariu. imi pare rau ca nu are legatura cu articolul tau, fosrte dragut, de altfel. Am vazut comentariul tau de pe blogul lui Chirila, asa ca vin cu o informatie cat se poate de veridica: Buna ziua tuturor !

    Ca sa fie tuturor mai comod, in ceea ce priveste donatiile in bani, am deschis astazi si un cont in lei la BRD. Pentru cei care sunteti interesati sa donati, contul este:

    RO55BRDE441SV21013594410

    Titularul contului sunt eu.. Banii se pot depunde la orice sucursala BRD. Daca cineva vrea sa depuna bani de la orice alta banca in afara de BRD, contul a fost deschis la Agentia Baicului, adresa Sos. Pantelimon, nr. 94, sector 2, Bucuresti.

    O scurta precizare cu privire la locatie. La orice ora veti gasi pe cineva acasa, sa lasati ce doriti sa donati. Sunt convinsa ca stiti, dar ca sa fiu eu impacata ca am spus, puteti dona:
    - alimente neperisabile (conserve, dulciuri preambalate etc.)
    - imbracaminte, incaltaminte
    - articole camping (paturi, saltele)
    - materiale de contructii
    - ajutor financiar.

    La locatia pe care v-am precizat-o va exista un caiet unde va rog sa va treceti toti cei care donati ceva, si sa treceti si o adresa de mail, ca sa va pot tine la curent cu tot acest demers. Am prelungit termenul de primire pana pe data de 10 august. Daca mai este vreo alta problema aveti numarul meu de telefon si adresa de e-mail.

    Pentru restul detaliilor in ceea ce priveste aceasta campanie, eu voi posta toate informatiile pe http://www.lumebuna.ro/inundatii/. Asa ca va astept acolo cu intrebari, comentarii, sugestii

    In speranta ca veti contribui fiecare cu ce aveti si ca veti face public pe cat mai multe canale acest apel, eu va doresc o vacanta placuta tuturor si sper sa reusim sa ducem la bun sfarsit ce ne-am propus !

    Cu respect,
    Oana Monica Nae

    RăspundețiȘtergere