duminică, 8 februarie 2009

Cum am ratat alergarea :):)

..povestea o spun pt tine fata :):) ca sa citesti si tu ceva haios pe blogul asta si sa razi :):)
Asa..deci...in ciuda unei cete destul de dense chiar si la 10 am, ma urc in masina si plec spre Kiseleff - Arcul de Triumf, cica sa alergam...Sincer imi parea o chestie exhibitionista, caci ma intrebam ce sens are sa alergam pe strazi, prin mijlocul Bucurestiului, cand orice om pasionat de alergare ( si eu sunt ) ar fi ales un parc sau o padure. Dar voiam sa ma duc, si daca vreau ceva fac si gata..macar sa nu am regrete. Ajung pe la 11 fara 5, fac giratoriul la Arc, si ochii roata...pustiu rau de tot...un tip zgribulit in trening albastru si 2 pustoaice...in fine...nu opresc...intorc, iar bag Arcul de Triumf si o iau pe Kiseleff...bulevardu' liber...nici picior ...virez stanga, Aviatorilor unde sar in sus vreo cateva minute...nu..nu vazusem alergatorii, era de la piatra cubica...asa...fac stanga si iar sunt la Arc... de data asta opresc, bag avarii...ii salut pe cei trei , baiatul imi zice ca asteapta de ceva timp..era inghetat saracu...se facuse 11 fix...doar noi...Stau 2 minute,apoi ma urc in masina si plec..ei au ramas...degeaba. Dupa ce mai dau un tur la Arc si unul pe Kiseleff-la fel de pustiu , m-am dus la o prietena in Domenii...macar sa ma distrez si eu daca tot venisem pana acolo...si pe la 15 pm am alergat singura in Tineretului :):) dar a fost misto :)
Deci...na ...asta fuse...macar am mai cunoscut un blogger :):) baiatul in trening albastru a scris despre mine :):)
Deci fata ... hai...razi :):):) eu o fac deja :):)

3 comentarii:

  1. :) Pai si? Cum de n-ai dat de Tudor? Ideea lui chiar e misto si ma mir ca n-a avut mai mult ecou, oricum, mai urmeaza un episod, cred:)

    O sa vin si eu in pas saltat direct de la Galati!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pup :) da...imi pare ca s-au intalnit cam la 1 km de Arcul de Triumf, la inceputul Kiseleffului...asta e, eu am inteles ca plecam chiar de la Arc...
    Ah...daca vi si tu, nu o sa terminam cursa, o sa lesinam de ras pe drum :):)

    RăspundețiȘtergere
  3. A, da, clar:)) O sa fim descalificate:) Oricum, felicitari pt. intentia ta, serios! Pup!

    RăspundețiȘtergere