joi, 5 martie 2009

Zambete :):):)

Da...maine dimineata plec la Sinaia :) am o conferinta....bagaje nimic, poate reusesc sa ma trezesc maine devreme...leapsa asta cu zambetele nu pot sa o ratez :)
Deci, eu, care zambesc mai continuu, si fara motiv, trebuie sa precizez 6 lucruri care ma fac sa zambesc :
- zambesc cand ma trezesc dimineata cu soarele la geam :)
- zambesc cand vad un grup de copii galagiosi sau de adolescenti veseli
- zambesc la volan cand ascult in reluare de vreo cateva ori "Dans spaniol" din Lacul lebedelor
- m-au facut sa zambesc, de fapt sa rad in hohote niste prieteni pe care i-am vizitat asta seara
- zambesc cand citesc posturile tale :)
- ma fac sa zambesc locurile de tranzit... zambesc in gari, in aeroport... in drum spre destinatie :)
Si stii tu, zambesc mai tot timpul ... cand nu zambesc ma simt bolnava...
Pup..fug la bagaje . Somn usor.

2 comentarii:

  1. Ce plimbareata mai esti tu!
    Si chiar ai fost prima persoana la care m-am gandit cand am facut leapsa asta:) Distractie placuta la Sinaia!

    RăspundețiȘtergere
  2. gata m-am intors...a fost misto, mai intai stiinta, si apoi compensator, distractia :)

    RăspundețiȘtergere