duminică, 24 mai 2009

Cros in Tineretului. Cu Mircea Badea :)

Acum m-am intors de la alergare... a fost tare, tare de tot. Nu ma asteptam sa se mobilizeze atatia oameni, o mare de oameni. De cea mai buna calitate... si crosul si oamenii...Alerg in Tineretului din 2002 , constant ...niciodata nu a fost atat de frumos . Iubesc parcul asta, e "parcul meu", la 5 minute de casa...si de fiecare data cand ma duc sa alerg , sunt fericita...uit tot, nu mai exista decat drumul, lacul, mult verde, mult aer , uneori mirosind a ierburi putrezite :):) dar parca mai conteaza... Dar azi a fost mai frumos ca oricand...parcul meu era viu, era fericit si el...cu toti alergatorii facandu-i cinste ...suuuuper :):) M-am bucurat ca erau multi tineri dar si oameni de varsta a 2-a , oameni normali, civilizati...asa cum uneori imi pare ca nu mai exista in Romania...am trait un an si ceva in occident...nu m-as intoarce acolo decat pentru oamenii civilizati cu care aveam contact....ei ....azi am realizat ca acesti oameni sunt si in Bucuresti , si inca in numar mare , mare....deci nu e totul pierdut ...pot sa mai sper . A fost frumos , frumos , frumos... fiecare a alergat cat a putut, asta a facut totul si mai frumos...caci nu a existat nici o miza...practic miscare de dragul miscarii...Bravo tuturor ! Toti sunteti castigatori pentru simpul fapt ca v-ati aflat acolo...
Si ca sa ma laud si eu :):) am alergat toti cei 5 km, adica 2 ture de lac, fara probleme, ba chiar am fost mai buna ca multi baieti :):) . Deci, baieti , mai ambitiosi ca va fac fetele :):)
Din pacate poze nu am ... dar gasiti, cred, pe blogul lui Mircea...caruia ii multumesc ca a mobilizat atata lume...si mai ales ca a facut-o in Tineretului :)

7 comentarii:

  1. Chiar ma intrebam pe unde-ai disparut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..pe net am ajuns mai rar, am disparut in munca :):) , deci nici sa-ti placa prea mult ce faci nu e prea bine :):) ...imi pare rau ca am vazut mesajul de pe mess dupa vreo saptamana...

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ca parcul isi pierde sigur din farmec sambata si duminica cand e aglomerat si se amesteca maneaua, se amesteca culorile, se amesteca aurul de enspe karate cu cel de enspe+1 karate, se amesteca berea, vinu si nu stiu ce tarie, asta e imaginea pe care o ai pana sa ajungi la locuri mai putin aglomerate si mai mutin populate din parc, toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. intr-adevar, super tare!
    vreau sa fac o corectura in ceea ce priveste lungimea aleii ce inconjoara lacul: are 2.90km lungime(nu doar 2.5), a fost masurata de mine, mergand pe bicicleta ;)
    eu am avut ghinionul de a fi in tura de noapte pana la 6 dimineata. pe la 7 am ajuns acasa si am dormit mai mult decat mi-am propus, adica pana la 10 fara 20 cand m-a trezit prietena cu un apel, intrebandu-ma pe unde ma aflu(ea era deja acolo :-s). Am sarit ca ars, am infulecat ceva, m-am echipat, am incalecat pe bicicleta si in 15 minute eram acolo, exact cand puhoiul de lume se pusese in miscare catre lac :D
    intr-un fel, m-am ofticat de faptul ca nu am putut alerga, venind cu bicicleta(planul initial fusese sa vin cu metroul, pregatit de alergare), insa mi-a parut bine ca sunt in mijlocul unui numar atat de mare de oameni plini de voie buna, dornici de miscare, de aer liber, de bucurie.
    Abia astept etapa urmatoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mace ,i-ai uitat pe octogenarii care fac plaja...ba chiar am vazut o individa in tanga de vreo 60 de ani :):) Brrrr...:):)
    Edi , da a fost super...hmmm...nu am realizat pana acum ca lacul e asa lung...

    RăspundețiȘtergere
  6. suna bine ce ai scris, si am vazut si la TV. imi pare rau ca nu am stiut, as fi venit si eu

    RăspundețiȘtergere