sâmbătă, 25 iulie 2009

Ensemble, c'est tout

Un film pe care l-am vazut in seara asta...chiar mi-a placut , desi mi-a parut destul de inconsistent. Un film frantuzesc, "uman" cum le spun eu, cu oameni obisnuiti, cu viata si sentimente simple si puternice...mi-a placut mult tipa, o stiam si din Amelie, poate fiindca seamanam un pic...iar replica ei "sa nu te indragostesti de mine. Facem sex , bem vin ( eu spuneam : ne simtim bine) , dar fara dragoste" parca ma aud spunand-o...si am spus-o de cateva ori . Nu o mai spun acum, am devenit mai egoista...Da..si soundtrack-ul e excelent...

4 comentarii:

  1. Niciodata nu am putut sa spun "sa nu te indragostesti de mine".
    Mi s-a parut rece si nepotrivit cu urmarea dorita.
    Ori am lasat sa curga, ori am fugit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Lupule stiu...tu nu ai putea sa faci asta...tu esti de fapt Lupul Alb :)
    Nu ti s-a intamplat uneori sa nu iti doresti nicio urmare ?? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, m-a inebunit si pe mine amestecul asta de nume de cont si nume de scena...
    Poate. De fapt am simtit cand nu e de dorit o urmare, asa ca m-am comportat ca atare.De fapt, si asta e o urmare.
    Asa ca pot spune cinstit ca nimic din ce-am trait, nu regret.
    De fapt mi-au fost invataturi bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca nici un om inteligent nu regreta nimic din ce a trait...cum nimic nu e intamplator...

    RăspundețiȘtergere