vineri, 2 mai 2008

Despre un hobby

Imi place fotografia...recunosc ca sigurele fotografii profesionale pe care le fac sunt retinofotografiile si angiofluorografiile... in rest, ma joc fotografiind...
Nu dau prea mare importanta camerei, desi de multe ori pe site-uri se intreaba " ce camera ai folosit ?". Cred ca instrumentul care face fotografia este de fapt fotograful...cred ca e mult mai important ce transmite o fotografie, decat calitatea imaginii...
Anul trecut la o expozitie in Madrid am citit un afis pe care scria cam asa : " la verdadera cara de una fotografia es invisible". Mi-a placut mult...
In rest...imi plac fotografii Magnum, imi plac romanele reportaj, imi place tot ce e viu, brut, neslefuit, imi plac copiii, imi place sportul, imi place sa fiu rasfatata si considerata copil...
Nu-mi place ca in RO oamenii au fete triste si voci agresive... intr-o zi o sa le fotografiez fetele, pe strada...Noapte buna ...

Un comentariu: