sâmbătă, 30 august 2008

Mi-e dor de Iris...

Doamne cat de dor imi e de ei... la ultimul concert , in cele 2 ore am simtit ca sunt intr-o lume paralela ...intr-o lume mai buna, mai pura, mai nobila...Tanjesc dupa Iris... dupa tot ce transmit ei...Zeule Minculescu, poti oare tu prin forta ta sa mai schimbi ceva ??? Sau canti despre valori si sentimente scufundate, disparute intr-un fel de Atlantida a sufletelor ?? Intr-o lumea atat de mediocra...pana si cuvantul iubire suna impur...prefer sa nu mai simt nimic...

De ce nu stim sa construim si poduri intre suflete ??

10 comentarii:

  1. Eu am asa o pretuire pt. Minculescu si-mi e asa de drag incat daca spune cineva ceva aiurea despre el sau daca pomeneste despre boala lui, mi se face rau efectiv si
    ma doare de parca ar lovi in mine. Crazy, I know;)

    Eu vad un pod intre noi;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai Craiova ! :):)
    Pana la jumatea lui octombrie sunt in regim de toceala, am un examen important...dupa...verificam podul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. iris e cea mai tare formatie rock romaneasca. si cristi pe 9 ian 2009 face 50 de ani. sper la cati mai multi cu iris.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este. La Multi Ani cu Iris, si de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mai schimbi tu pozele;;) Te vaaaaad:D

    RăspundețiȘtergere
  6. :):) Imi place sa diversific :):) nu numai pozele :) In rest...de scris nu am chef...si eu te vaaad :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta multa!
    Si-mi place blogul tau. Scrii frumos si pozele sunt excelente.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi :) dupa examen o sa ma ocup mai mult de el :)

    RăspundețiȘtergere