duminică, 7 septembrie 2008

Interesant...

Am fost azi cu niste prieteni, la o expozitie de fotografie organizata de revista GEO. O alternativa frumosa de a petrece cateva ore afara , si cat de se poate de placut si de interesant.
Pun aici doua fotografii care m-au impresionat. Prima este facuta in Mauritania, in 1978 cand din cauza secetei si foametei un fermier e nevoit sa-si hraneasca vitele cu cartoane.
A doua - Camerun, femei acoperite cu noroi rosu, pentru a alunga spritele rele.
P.S. Calitatea imaginilor nu e grozava...continutul insa ...coplesitor.

Wilfried Bauer - Seceta

Pascal Maitre - Tarmul Magic

5 comentarii:

  1. Bai, da, coplesitor e cuvantul...

    Dar ce activitatti recreative are madame!:D Bun.

    Si... n-ai vrea sa scoti codul ala de litere?;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da :) partea cu cocktail-ul pe terasa din apropierea expozitiei am sarit-o :):)
    Sigur ca scot codul...pentru tine..:):) dar chestia e ca habar n-am cum s-o fac :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Triste, foarte triste dar nu-mi pot desprinde privirea de pe ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii de ce mi-e ciuda ? Ca in realitatea asta, noi facem experimente "big-bang" de 7 miliarde de euro...

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, ma, culmea culmilor... Ca si cum asta ar fi singura problema ramasa nerezolvata.

    PS: Undeva in setari, nu-mi amintesc exact:D

    RăspundețiȘtergere