marți, 23 septembrie 2008

Raspund la provocari :):)

Deci draga mea Ambasadoare, uite ca raspund politicos :) la leapsa . Haioasa de altfel...cu timpul stau mai prost...dar hai...aceeasi zi...inseamna mult :):)
10 lucruri care ma inspaimanta :
1. Himenopterele - fata sa nu intelegi altceva:):) Sunt albine si viespi.
2. Ca o sa cantaresc vreodata mai mult de 50 kg (cosmar)
3. Ca o sa ma marit cu un barbat limitat si cam prost, care nu o sa ma inteleaga( n-am sanse caci nu s-a gasit nici unul sa reziste la mofturile mele :)
4. Ca o sa mai dau ochii vreodata cu cineva (stiu eu cine) si el o sa aiba burta, chelie si nevasta
5. Sa-mi tremure mana cand fac capsulorexis :) aici te las pe tine sa iti imaginezi ce poate fi asta... e ceva rotund, continuu, micut, de 5 mm :):)
6. Ca o sa intalnesc un tip mai inteligent ca mine, mai bun, mai misto si ca o sa-l pierd ( ei...in fond poate nici nu era asa grozav :)
7. Ca o sa se topeasca ciocolata pe drum, sau ca , pofticios cum il stiu o sa o manance pe toata...
8. Ca o sa iau iar drumul strainatatii, offf....sa se sesizeze cineva si sa ma razgandeasca :):) da' cu motive intemeiate :)
9. Ca taica-meu o sa-mi faca o vizita inopinata , cand am si eu un musafir mai special
10. Sa fac cearcane :):) hai ca ma duc sa ma culc.
Te pup :)

2 comentarii:

  1. Draga mea Cora, am avut cosmaruri, dupa ce am gugalit capsulorexis. Bad thing;;)

    Ma bucur ca ai raspuns provocarii;)
    Ti pup:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da mai..micut, circular si continuu si totusi atat de periculos :):) Pup si eu.

    RăspundețiȘtergere