vineri, 23 ianuarie 2009

Ah..ce bine :):)

Inima mea e la locul ei ...functioneaza, desi de mult nu mai imi dadea nici un semn...si totusi, in seara de 21, a inceput sa bata cu putere spre Manchester...pret de vreo 5 minute, dar suficient cat sa se desconspire :):) Adica, defapt a reinceput sa bata de acolo de unde se oprise :):). E bine, poate se anunta sfarsitul hibernarii, cine stie :)
Imi place coltisorul asta din Asia Mica... imi place caci desi muntele pare de gheata , e de "bumbac" :):) poza e facuta in august...si imi plac aparentele...iti dau sansa sa descoperi ...

2 comentarii:

  1. Ori suna a indragosteala, madame?;;)
    PS: "Delicoasa" poza:) Ti pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pup si eu ...nu, nu e nici un pericol:)...e un foc aproape stins..care a palpait pt ultima oara :)

    RăspundețiȘtergere