joi, 8 ianuarie 2009

Leapsa de reabilitare :):)

Deci tu stii ce am vrut sa zic...astea fiind spuse sa-i dau drumul :)
Mâncarea anului: miam miam....pai ciorba de perisoare, care imi place atat de mult incat am invatat sa o gatesc :)
Băutura anului: un vin de Rioja din '97
Party-ul anului: o petercere pe o terasa in Kusadasi , la care 15 barbati concurau pentru cel mai bun dansator din buric :):)
Patul anului : da..cel al lui A.D.B , fara concurenta :):)
Piesa anului : My baby just cares for me, Nina Simone
Site-ul anului: hai sa zicem Palatul Sutu, ca o sa se bucure :)
Blogul anului : pai Invat Fluturii...adica ala pe care-l urmaresc
Ruda anului : matusa mea ??? :)
Gafa anului : mai eu gafe nu fac...adica gafa e ceva neintentionat... eu fac cu intentie tot :)
Prietena anului : Ralu si numai Ralu
Iubitul anului : ala inchipuit
Îmbrăcămintea anului : fuste mini si pantaloni scurti
Excursia anului : dom'le tot la mare, la aia Egee
Vorba anului : examen
Sportul anului : inotul ,categoric
Filmul anului : Death proof
Cartea anului : Cosmarul climatizat - Henry Miller
Parfumul anului: Chanel - Chance...adica e parfumul a vreo 4 ani
Jocul anului : leapsa :):)
Ma bucur ca te bucuri ca am luat-o :):) Deci se pare ca asta noapte nu ies in parc...si maine zapada nu va mai fi atat de alba ...ufffff

2 comentarii:

  1. Si, apropos, ciorba de perisoare a fost preferata mea pana am "intalnit-o" pe cea greceasca. A fost dragoste la prima vedere, ma rog, degustare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te cred :) ti-am spus ca eu mai trebuie sa evoluez :)

    RăspundețiȘtergere