vineri, 30 noiembrie 2012

Medicina si teatru

Deci cred ca imi deschid un blog pe teme medicale , caci sigur ar avea succes . Intereseaza pe cineva patologia oculara ?? :):) Glumesc, in timpul meu liber ma desprind complet de profesie, ca sa revin ulterior la ea in forta :)
Deci asta seara am fost la teatru - de revista , m-a invitat un amic...m-am cam plictisit. E o performanta sa te plictisesti la revista , dar na... am cascat pe alocuri discret de jena baiatului de langa mine .
Insa saptamana trecuta am fost la o piesa care m-a prins : Somnoroasa aventura ( scenariul Teodor Mazilu ) , poate fiindca juca dragul de Cristi Iacob, si fiindca nu mai erau bilete, am stat pe un scaun chiar langa scena.
Mi-au placut multe replici dar una in mod special :  " daca ruinezi un om , de ce sa ii inchizi si usa in nas ? "
Mda, o sa mi-o aduc aminte desi aflasem deja ca nu poate exista prietenie intre doi fosti iubiti , eu care eram cea mai apriga sustinatoare a prieteniei de dupa :):):)
Deci , inchideti usa cu grija si incuiat-o bine ...daca nu, se va izbi cu putere la prima rafala de vant.
Bafta genunchisti  . Azi cand am iesit de la teatru schiopatam nitel. Dar sa fiu a naiba daca nu eram mai sexi ca toate :):):) Noi ne miscam altfel :)
Si ne recuperem voiosi si nu ne lasam :):) Pa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu