luni, 19 noiembrie 2012

Te-am visat Tu

Deci vreau sa scriu asta , fiindca m-am trezit brusc si fara aer ca si cum s-ar fi intamplat o catastrofa...Dumnezeu stie de ce simteam asa...lucid nu aveam de ce asa reactionez asa...dar in vis, subconstientul meu era disperat...in fine.
Eram pe holul teatrului si imi doresc mult sa intru la spectacol. Incerc sa imi cumpar bilet dar mi se spune ca s-a vandut tot.
- Nici la strapontina ?
- Nu avem asa ceva.
Si sunt trista in vis... ma intorc si incep sa ma uit pe un afis...citesc ceva dar nu stiu ce . Citesc . Si deodata , pe un scaun in stanga mea esti tu. Stai cu spatele usor aplecat deasupra unei mese. Nu iti vad decat umerii si parul tuns scurt de tot si ceva mai lung in crestet :) tare tunsoarea :):) Nu iti vad fata dar stiu ca esti tu.
Si ma apuca o ameteala in vis...o simt si acum...Si ma precipit si inima bate in cap : arat bine , cum imi sta parul ? :):):) Si ma vad de undeva de deasupra, cu o cordeluta roz care imi tine parul ( ma duc cu ea de obicei la sala :):) si ma fac ca citesc afisul dar toata vederea mea e concentrata periferic ...Intoarce-te... ma rog in gand... si tu nu. 
Bai si ma trezesc rasufland ca dupa maraton si cu un sentiment de pierdere teribil...Scriu caci mi-a parut ciudat sa visez asta si sa simt atat de intens tot...si n-am mai avut un vis interesant de mult...si nici la tine nu m-am gandit lately :)
P.S.
de fotografie m-am lasat demult. O sa scriu candva de ce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu