miercuri, 10 decembrie 2008

Nu cred in dragoste...at all.

Uite, mai multe... Cum as putea sa cred in dragoste ? Cred in naivitate, in inocenta, in iluzie, in lipsa de luciditate....dar nu in dragoste...Cuvantul "dragoste" in ziua de azi suna prafuit, anacronic, bun de dat la casat... adica dupa alergat intre 2 joburi, nervi in trafic , scamatorii in parcare, un tip care la a 2-a intalnire ma invita la el acasa , spuneti-mi si mie unde-si mai afla locul aceasta dragoste...si daca prin absurd isi afla locul , nu isi afla obiectul, persoana... Cu timpul , am aflat ca in orice relatie e un dezechilibru, ca unul da mai mult...si ca e mai inteligent sa dai cat mai putin si sa astepti sa primesti...mai ales daca esti femeie. Altfel, daca nu joci lucid si inteligent, platesti scump, scump de tot... Asa a platit si ea, prietena mea cea mai buna, iar individul pentru care s-ar fi certat chiar si cu mine, nu a venit nici macar o data langa patul de spital... Deci fetelor...luciditate, si chiar duritate daca se impune...mai bine sa planga mama lui , nu ? :)
Asa ..si o mica scena... ies vineri la un film cu un tip care ma tot invita in oras de ceva timp..."Body of lies"... bun filmul. Ne despartim regulamentar...nu stabilim nimic pentru sambata , caci oricum eu aveam intalnire cu niste spanioli , cunostinte de cand traiam in Spania. dar tac, nu ii spun nimic...Sambata ma trezesc cu un telefon de la tip. Imi spune :
" Buna Cora...stii imi pare rau ca nu ne putem vedea azi....ma duc la o petrecere de Sf. Nicolae..etc ..."
Eu...aproape ma pufneste rasul...
" Stai linistit , nici nu te solicitasem..de ce iti ceri scuze pentru ceva care nici nu trebuia sa se intample ? Sa te distrezi si sa ai o super seara..." A amutit brusc...
Deci cam asa stau ostilitatile . Pe cine naiba sa iubesc ? Caci si daca as avea disponibilitate...as irosi-o ...deci mai bine nu...

Tot un fel de dragoste...

8 comentarii:

  1. da chiar deloc , deloc ? suna a afacere bine gestionata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. dragostea exista, e acolo, te astepta, si cand tii lumea mai draga...poc. tare faza cu tipu ala.o zi faina

    RăspundețiȘtergere
  3. Da. Si totusi nu.

    Da, e si parerea mea ca femeile tre sa dea mai putin si sa pastreze un soi de luciditate, dar stii ce? Nu toate pot, ca mine:D Si nu poti sa te antrenezi in sensul asta, ori esti asa, ori nu.

    Imi dau seama ca esti sub influenta unor evenimente deloc fericite,pentru care-mi pare rau fara sa stiu nimic, dar nu te grabi sa spui pas.

    Cred ca nu crezi in dragoste ACUM.
    Ti pup;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru ganduri... sper si eu sa fie "da, si totusi nu :) " . Dar stiti voi vorba aia veche romanesca..."speri mata dar speri dijaba " :):)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da dura vrei sa mai pari. Te tradeaza poza, misto de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte trist ce ai scris...sper sa-ti treaca:)! faza cu ''nu te-am solicitat'' e fortata,in dezacord total cu sensibilitatea chipului tau...mi-ai lasat impresia ai avut un maestru dur si vrei sa-i demonstrezi ''lui'' ca ai invatat lectia...in rest, esti minunata si dragostea esti tu...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc..dar mie nu imi pare nici trist, nici dur...doar real...

    RăspundețiȘtergere
  8. E bine sa fii realista, dar sa mearga si inima deodata cu mintea. Cel mai fain zic italienii despre iubire: "ti voglio bene". Cine citeste sa inteleaga.
    Blogul e reusit, il pun pe lista.

    RăspundețiȘtergere