joi, 18 decembrie 2008

Paradox de Bucuresti :)

Asta e imaginea pe care am vazut-o ieri dimineata , deschizand fereastra...la nici o jumatate de metru de aripa masinii mele (da , Opelul bleumarin e al meu :), "parcase" o caruta trasa de un cal cu coada facuta nod. Cu ochii-mi mutandu-se de la coada calutului la coada carutei care imi ameninta masina , nu stiam ce sa fac... privesc si ma minunez... Tot un vis urat imi pare si momentul urmator in care asfaltul este stropit cu generozitate... Si totusi , calul spre deosebire de mine, are nervi de otel... in ciuda masinilor care se strecoara pe langa el, ramane impasibil si isi asteapta rabdator stapanul. Destept calut... Si dupa un sfert de ora apare si carutasul mult asteptat si totul se termina cu bine... si eu ma asez pe pat, multumita... de sedinta foto :)
Si realizez in ce tara minunata traiesc...pai unde in Europa mai vad eu pe aceiasi strada , in aceiasi zi , Audi Q7, Ferrari , si carute trase de cai cu coada facuta nod ???

2 comentarii: