luni, 1 decembrie 2008

Putere...

Ati fost vreodata in larg, la cativa kilometri de tarm , acolo unde marea e adanca de zeci de metri ? Acolo ii simti puterea, acolo isi schimba culoarea , acolo iti imprima o senzatie de teama doar cu o mica agitare a valurilor... O simti vie, libera, ai senzatia ca te afli pe spinarea unui animal imens, periculos , dar tolerant...un animal care te lasa sa intri in el... si tot acolo realizezi cat esti de fragil, cat esti de fluture, si iti pleci capul si sufletul... si aproape intelegi....pacat ca se uita, se uita repede, cand te reintorci... Iar cand iti aduci aminte, aici , doare, doare rau... Sa te faci bine, Ralu, te rog...

Aici - cenusiu

Acolo...

4 comentarii:

  1. da, am fost in larg. am simtit ce-ai simtit si tu - putere. si mai ales am auzit mugetul marii. infiorator!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da...dar parca mai infiorator a fost azi mugetul secretarei de la clinica, cand imi striga ca am intarziat :):) bleah !

    RăspundețiȘtergere
  3. Pup...multumesc...daca ai stii prin cate am trecut in ultimul timp...dar na, ca berbecul, ma incapatanez sa rezist la tot :)

    RăspundețiȘtergere