sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Am cazut...

Mda... tocmai voiam sa fac apologia sportului mai precis a patinajului , de care ma ocup intens iarna, dar aproape mi-a trecut cheful. De la 10 la 12 noaptea am bantuit pe patinoar in Cismigiu cu o gasca nebuna... eu intrecandu-i pe toti :) Faza e ca am reusit sa cad ca naiba pe mana dreapta , dar atat de nasol ca intorcandu-ma acasa schimbam vitezele cu stanga....
S-au dus naiba planurile mele de a va descrie muschi incordati , piruete, mers cu spatele... nu mai am in cap decat o durere surda si teama ca am dracu vreo fractura...
Da ..asta e...sper sa-si revina repede ca nu am chef de repaus nici macar o zi .
Exista o expresie in box , apropo iubesc boxul, m-am trezit la 5 dimineata sa il vad pe Bute , a meritat... Asa ... expresia este urmatoarea : "s-a trezit din pumni " ...E ceea ce aplic de fiecare data cand ma doare ceva... asa ca draga mea mana dreapta (ufff) trezeste-te , revino-ti ca n-am de gand sa te menajez....

11 comentarii:

  1. mai chiar imi pare rau ...scrii cu stanga ? :):)

    RăspundețiȘtergere
  2. ufff...tu razi si eu sufar intens :):) ai incercat vreodata sa faci ceva cu stanga ?:):)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai, ma, Cora, eu te-am trimis acolo sa faci spectacol si tu te-ntorci ca de la lupte?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Vali dear...ce sa mai zic...mai trist e ca daca ma intalnesc cumva cu EL :):) nu pot functiona la maxima capacitate :):):)
    Si e pe aproape fir-ar sa fie :):)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca te intalnest cu El, foloseste gura... adica vorbeste-i (ca sa nu fiu inteles cum trebuie) :)

    kaos

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci...ufff...ne desparte a safe distance...
    Am mana in ghips pana la cot, cu o fractura de radius...bullshit...dar am rezistat eroic ,mi-au dat un pic lacrimile dar le-am sters repede. Deci am avut o seara minunata la urgenta la Floreasca...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pfff...O luna cu mana in ghips...da ca intotdeauna vad partea buna. Intr-o luna tot exersand cu stanga devin ambidextra :):) Voi fi imbatabila la operatii...The best of the best :):)

    RăspundețiȘtergere
  8. O prietena a patit chestia asta dar la picior ...tot partea drapta;)) ....ea apasa pe pedale cu stangul :))))

    RăspundețiȘtergere