miercuri, 6 ianuarie 2010

Culoare de stanga...

Deci viata modelata cu mana stanga are alta culoare, da ? Exact culoarea hartiei igienice pe care o am la baie , da parca mai conteaza.
Cu mana dreapta infasurata in camasa de forta, incep sa descopar cat de mult am nedreptatit-o pe sora ei stanga...e in stare inclusiv sa spele farfurii...la deschis borcane ii mai sar genunchii in ajutor...la machiaj nu se prea pricepe, dar apreciez ca se straduieste sa invete...intelege ca e perioada ei de glorie.
Bun...in plus experimentez un fel de "eat your heart out " :):) nimeni din familia mea nu are habar ca m-am transformat in ciunga ... ca sa evit lesinuri si istericale materne, si navalirea lui taica-meu cu argumentul de necombatut : "trebuie sa-i gatesc fetei !"... am preferat sa fiu discreta :)
Afectiune primesc suficienta de la prieteni, de la vecini, de la vanzatoarele din piata sau soferi de taxi (fuck, nu am voie sa conduc, asta da frustrare), iar de saptamana viitoare ma asteapta afectiunea pacientilor ... chiar mi-e dor sa incep consultatiile, ca de operat pofta-n cui pana in februarie...sunt pasionata de jobul meu...atat de pasionata ca ieri am stat in varful patului citind keratotomii astigmatice si laseri excimeri in astigmatism...:):)
Si in final revin la prietenii mei (cred ca doar vreo 2 stiu de blog) carora la multumesc in public :):) si inchei cu cuvintele poetului sufletului meu : " a avea un prieten este mai vital decat a avea un inger "...

10 comentarii:

  1. am venit eu la tine...
    kaos

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...imi pare rau...eram la Helena :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nina Simone imi place si mie

    PS : intr-o zi o sa te caut (probleme cu vederea)

    kaos

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ma vei cauta cand vei face cataracta, ma tem ca va fi prea tarziu.
    Si stai linistit, stiu ce fac...nu vreau sa mai ajunga si altele la tine :):):)

    RăspundețiȘtergere
  5. spuneai ca vrei adresa mea de e-mail... mai e de actualitate? si de ce?

    nu, abia mi-am luat de cateva luni ochelarii... ma bagam in seama...

    RăspundețiȘtergere
  6. K, sigur ca e , la intrebarea "de ce" iti raspund pe mail...stii ca sunt fata discreta.
    Mici...surpriza :):) aici nu poti sa aberezi cum ai tu chef :) iti place botnita, nu ?:):)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci complet gresit ...nu vezi ca am alt mail??? se termina nu in yahoo.com ci in yahoo.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  8. www.anotherfreakyinthewall.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Da :) ca oftalmolog lenes ce sunt traduc din engleza "excimer laser"... si Mihai, au fost deciziile voastre acolo, nu exigenta mea...

    RăspundețiȘtergere